Kérdésed van?

Nézd meg a válaszainkat

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy segítsünk ha elakadnál

Kiemelt kérdések

Milyen összeget és milyen futamidőre tudok igényelni?

A Trive Bank kisebb, fix összegű és rövid, fix futamidejű hiteleket kínál. Jelenleg 450 ezer forintos termékeink vannak, amelyek 6 vagy 12 hónapra vehetőek fel. Ezek az értékek jelenleg nem változtathatóak.

Milyen dokumentumok kellenek az igényléshez?

Az igényléshez mindössze egy személyazonosságot igazoló igazolványra (személyi vagy jogosítvány vagy útlevél) és a lakcímkártyádra van szükség. Ezen kívül rendelkezned kell a Netbank hozzáférésedhez szükséges belépési azonosítókkal a jövedelmed igazolására.

Milyen feltételeknek kell megfelelni az igényléshez?

A legfontosabb feltételek a következőek: Legyél cselekvőképes, 18 évnél idősebb magyar állampolgár, magyarországi lakcímmel. Rendelkezz – legalább 3 havi – rendszeres jövedelemmel, ami a bankszámládra érkezik, és ehhez a bankszámládhoz legyen Netbank hozzáférésed egy olyan banknál, amelynél jelenleg működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata. A teljes feltétellistához kérjük látogass el a Dokumentumok oldalunkra és nézd meg az általad igénylendő termék hirdetményét.

Milyen jövedelmet fogad el a Bank?

Netbank belépéssel igazolt, az alábbi bankok egyikénél vezetett forint bankszámlára érkező -legalább 3 havi – jövedelmet. Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit, K&H Bank, MagNet, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank.

Mi az az IBAN és miért kellhet?

Az IBAN szám a bankszámlád nemzetközi formátuma. A bankszámlaszámodból képződik, és jelzi, hogy magyar bankszámláról van szó. Néhány bank az igénylés során kérheti, hogy ezt add meg. Ha nem tudod a számlád IBAN formátumát, akkor vagy meg tudod nézni előzetesen a Netbankodban, vagy az alábbi oldalon át tudod alakítani a normál számlaszámod IBAN formátumra. 

Milyen nettó jövedelem kell az igényléshez?

Jelenleg az eHitel 6 és eHitel 12 termékeink – legalább 3 havi – nettó 100 000 forintos jövedelemtől érhetőek el.

A Trive hozzá fog férni a bankszámlámhoz?

Nem, a bankszámládhoz továbbra is csak te fogsz hozzáférni. Az igénylés során használt Netbank azonosítóidat csak a saját számlavezető bankod fogja látni, nekik adod meg, az ő felületükön.

Témakörök

Milyen termékeket igényelhetek?

Milyen termékeket igényelhetek?

Milyen hiteleket tudok igényelni?

A Trive Bank jelenleg kisebb, fix összegű és rövid, fix  futamidejű hiteleket kínál. Két hitelösszegből és futamidőből választhatsz.

Milyen összeget és milyen futamidőre tudok igényelni?

Jelenleg 200 és 450 ezer forintos termékeink vannak. Az előbbi 4 hónapra, az utóbbi 6 vagy 12 hónapra vehető fel.

Lehet változtatni a hitelösszegen vagy a futamidőn?

Ez jelenleg nem lehetséges. Csak az előre meghatározott futamidők és összegek érhetőek el.

Miért nem látok minden terméket a nekem ajánlottak között a termékválasztó képernyőn?

Csak azokat a termékeket jelenítjük meg neked, amik a jövedelmed és a kiadásaid alapján számodra elérhetőek, illetve beleférnek a jövedelemarányos törlesztési mutató törvény által meghatározott keretébe.

Milyen kamattal tudok hitelt felvenni és milyen költségek vannak ezen kívül?

A standard termékeink (eHitel 6 és eHitel 12) 30%-os kamattal, további költségek nélkül igényelhetőek.

Ha bármelyik termék visszafizetésével késedelembe esel, akkor késedelmi kamatot számítunk fel. Ennek mértékét a mindenkor érvényes Hirdetményben találod.

Milyen igénylési feltételek vannak?

Milyen igénylési feltételek vannak?

Milyen dokumentumok kellenek az igényléshez?

Az igényléshez mindössze egy személyazonosságot igazoló igazolványra (személyi vagy jogosítvány vagy útlevél) és a lakcímkártyádra van szükség. Ezen kívül rendelkezned kell a Netbank hozzáférésedhez szükséges belépési azonosítókkal a jövedelmed igazolásához.

Milyen feltételeknek kell megfelelni az igényléshez?

A legfontosabb feltételek a következőek: Legyél cselekvőképes, 18 évnél idősebb magyar állampolgár, magyarországi lakcímmel. Rendelkezz rendszeres – legalább 3 havi – jövedelemmel, ami a bankszámládra érkezik, és ehhez a bankszámládhoz legyen Netbank hozzáférésed egy olyan banknál amelynél jelenleg működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata. A teljes feltétellistához kérjük látogass el a Dokumentumok oldalunkra és nézd meg az általad igénylendő termék hirdetményét.

Milyen jövedelmet fogad el a Bank?

Netbank belépéssel igazolt, az alábbi bankok egyikénél vezetett forint bankszámlára érkező – legalább 3 havi – jövedelmet. Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit, K&H Bank, MagNet, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank.

Melyik banknál kell lennie a számlámnak, hogy tudjak Trive hitelt igényelni?

Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit Bank, K&H Bank, MagNet Bank, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Revolut, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank

Mindenképp kell Netbank hozzáférés az igényléshez?

Igen, enélkül sajnos nem tudjuk hivatalosan ellenőrizni a jövedelmedet és így nem tudjuk elbírálni az igénylésedet.

Én inkább munkáltatói igazolást küldenék, megtehetem?

Jelenleg nem, a jövedelmedet csak Netbankon keresztül tudod igazolni.

Milyen nettó jövedelem kell az igényléshez?

Jelenleg az eHitel 6 és eHitel 12 termékeink – legalább 3 havi – nettó 100 000 forintos jövedelemtől érhetőek el.

Hogyan tudok sikeresen igényelni?

Hogyan tudok sikeresen igényelni?

Milyen lépésekből áll az igénylés?

Első lépésben kérünk rólad néhány információt és közben létrehozzuk a Trive igénylési fiókodat. Utána kiválasztod a számodra elérhető termékek közül a neked tetszőt. Majd a jövedelmed ellenőrzése céljából a Netbankodhoz kapcsolódva megosztod velünk a bankszámládon az elmúlt 3 hónapban történt tranzakciókat. Végül az igazolványaid és az arcod segítségével azonosítod magad és egy egyedi SMS kóddal aláírod a szerződést, mi pedig utaljuk a pénzt.

Mennyi ideig tart az igénylés?

Ha minden jól megy nagyjából 15 perc alatt a folyamat végére érsz és a számládon lesz a pénz.

Mikor tudok hitelt igényelni?

Bármikor. A hét minden napján, 24 órában.

Az igénylés után mennyivel kapom meg a pénzt?

Az igénylés befejeztével – pozitív bírálat esetén – azonnal utaljuk neked a pénzt, ami rögtön jóvá is íródik a számládon.

Melyik számlára utalják a pénzt?

A hitel összegét arra a bankszámlára utaljuk, amit használtál a jövedelmed online igazolásához. Ha többet is használtál, akkor a folyamat során (a termékválasztásnál) választhatsz melyikre kéred.

Most nem tudom folytatni az igénylést, tudom később folytatni?

Igen. Ha valamiért abba hagytad az igénylést, később belépve, az utolsó lezárt lépéstől folytathatod.

Véletlenül bezártam az igénylési ablakot/böngészőt. Most minden elveszett?

Nem, semmi gond. Ha valamiért megszakadt az igénylés folyamata, később belépve, az utolsó lezárt lépéstől folytathatod.

Elakadtam, tudok valakit keresni?

Ha itt nem találsz választ a kérdésedre, javasoljuk, hogy használd a nap 24 órájában elérhető chatünket. Ha ez sem segít, hívj minket nyitvatartási időben a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségünkön.

Hogyan igazolom a jövedelmem?

Hogyan igazolom a jövedelmem?

Milyen jövedelmet fogad el a Bank?

Megfelelő banknál (lásd következő kérdés) vezetett forint bankszámlára érkező – legalább 3 havi – jövedelmet.

Melyik banknál kell lennie a számlámnak, hogy tudjak Trive hitelt igényelni?

Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit Bank, K&H Bank, MagNet Bank, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank.

Mindenképp kell Netbank hozzáférés az igényléshez?

Igen, enélkül sajnos nem tudjuk hivatalosan ellenőrizni a jövedelmedet és így nem tudjuk elbírálni az igénylésedet.

Mi az az IBAN és miért kellhet?

Az IBAN szám a bankszámlád nemzetközi formátuma. A bankszámlaszámodból képződik, és jelzi, hogy magyar bankszámláról van szó. Néhány bank az igénylés során kérheti, hogy ezt add meg. Ha nem tudod a számlád IBAN formátumát, akkor vagy meg tudod nézni előzetesen a Netbankodban, vagy az alábbi oldalon át tudod alakítani a normál számlaszámod IBAN formátumra. 

Milyen nettó jövedelem kell az igényléshez?

Jelenleg az eHitel 6 és eHitel 12 termékeink – legalább 3 havi – nettó 100 000 forintos jövedelemtől érhetőek el.

Több számlám is van, melyiket használjam a folyamatban?

Azt a forint bankszámládat használd, amelyikre a jövedelmedet kapod, amihez van Netbank hozzáférésed, és amelyik olyan banknál van, amelynél jelenleg működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata.

A Trive hozzá fog férni a bankszámlámhoz?

Nem, a bankszámládhoz továbbra is csak te fogsz hozzáférni. Az igénylés során használt Netbank azonosítóidat csak a saját számlavezető bankod fogja látni, nekik adod meg, az ő felületükön.

A Trive bármikor beléphet a Netbankomba?

Természetesen nem. Az igénylés során használt Netbank azonosítóidat csak a saját számlavezető bankod fogja látni, nekik adod meg, az ő felületükön. 

Milyen adatokat kap meg a Trive a Netbankomból?

A bankszámlád 90 napos forgalmát (jóváírásaidat, terheléseidet) kapja meg a Trive. Hasonlóan ahhoz, mintha bankszámlakivonatot juttatnál el hozzánk.

Én inkább munkáltatói igazolást küldenék, megtehetem?

Jelenleg nem, a jövedelmedet csak Netbankon keresztül tudod igazolni.

Milyen eszközökre van szükségem?

Milyen eszközökre van szükségem?

Milyen eszközökön lehet igényelni?

Szinte bármilyen számítógépen vagy okostelefonon, ami rendelkezik internet kapcsolattal és megfelelő minőségű kamerával.

Mindenképp kell okostelefon az igényléshez?

Nem feltétlen, bár talán ezen a legkönnyebb az igénylés. Ha az igénylést számítógépen végzed, akkor elegendő egy nem okos telefon is, de az kell, mert a belépéshez SMS-t küldünk.

Milyen böngészőt lehet használni?

Jelenleg Chrome, Safari és Microsoft Edge a támogatott böngésző.

Milyen internet kapcsolat szükséges az igényléshez?

Mobil hálózat esetén 4G-s lefedettségre van legalább szükség. Míg számítógép esetén minimum 30 MB/S-os sávszélesség szükséges.

Milyen egyéb eszközre van szükség az igényléshez?

Az azonosítás során fénykép és videofelvétel is készül, így ennek elkészítéséhez szükséges webkamera, vagy kamerával rendelkező okostelefon.

Kell mikrofon az igényléshez?

Nem, az igényléshez nem szükséges mikrofon.

Kell kamera az igényléshez?

Az azonosítás során fénykép és videofelvétel is készül, így ennek elkészítéséhez szükséges webkamera, vagy kamerával rendelkező okostelefon.

Hogyan azonosítom magam?

Hogyan azonosítom magam?

Mit kell tennem, hogy azonosítsam magam?

Néhány egyszerű lépésen kell keresztülmenned, úgymint: nyilatkozat megtétele, fotó és videó készítése az igazolványaidról és az arcodról, illetve az igazolványaidról beolvasott adatok esetleges javítása, kiegészítése.

Milyen dokumentumok kellenek az igényléshez?

Az igényléshez mindössze egy személyazonosságot igazoló igazolványra (személyi vagy jogosítvány vagy útlevél) és a lakcímkártyádra van szükség. Ezen kívül rendelkezned kell a Netbank hozzáférésedhez szükséges belépési azonosítókkal a jövedelmed igazolására.

Máshogy használom a nevemet/címemet, mint ahogy az igazolványaimban van, melyiket használjam?

Fontos, hogy az azonosítási folyamatban az adatokat az okmányokban található módon add meg, illetve ha a rendszer nem úgy/jól olvassa be, akkor azt úgy javítsd, ahogy az igazolványokban van. A hitel felvétele után lehetőséged lesz az Ügyfélportálunkon a lakcímkártyádban lévő címtől eltérő levelezési címet is megadni.

Az azonosítás során fogok beszélni valakivel, élő emberrel?

Nem, az azonosítás önkiszolgáló módon történik. Így bármikor elvégezheted, a saját tempódban. 

Hogyan tudok online szerződni?

Hogyan tudok online szerződni?

Hogyan fogom aláírni a szerződésemet?

Az aláírás folyamat során, egy egyedi kódot fogunk SMS-ben küldeni a hiteligénylési folyamat során regisztrált mobiltelefonszámodra. Ezt a kódot kell majd megadnod az aláírási felületen, miután elolvastad a hitelszerződést.

Ez igazi aláírás?

Igen, ez ugyanolyan aláírás, mintha papíron, ügyintéző előtt írnád alá a szerződést.

Hová fog érkezni az aláíráshoz szükséges SMS?

Fontos, hogy csak arra a mobiltelefonszámra tudod megkapni az SMS-t, amit korábban a hiteligénylési folyamat elején megerősítettél, és amivel beléptél az azonosítási folyamatba.

Hogyan fogom megkapni a szerződésemet?

A szerződésed online, letölthető formában lesz elérhető számodra azt követően, hogy a Trive is aláírja és miután elutaltuk neked a hitelösszeget. A szerződést az Ügyfélportálba belépve fogod látni és fogod tudni letölteni. Az Ügyfélportálba a regisztrált telefonszámoddal és az igénylés elején megadott jelszavaddal, majd az ezek megadása után számodra, a regisztrált mobilszámodra küldött, minden belépésnél egyedi azonosító kód megadásával tudsz belépni.

Jött egy email, hogy újra alá kell írnom a szerződésemet. Ez miért van?

Az általad aláírt szerződésedet ellenőriztük és a személyes adataidban elírást találtunk, melyet javítottunk és ezért van szükség annak az újbóli aláírásra.

Most akkor két aláírt szerződésem van?

Nem az első, hibás adatokat tartalmazó szerződésedet érvénytelenítettük.

Hogyan tudom használni az Ügyfélportált?

Hogyan tudom használni az Ügyfélportált?

Hogyan tudok belépni az Ügyfélportálba?

Az Ügyfélportálba a regisztrált telefonszámoddal és az igénylés elején megadott jelszavaddal, majd az ezek megadása után számodra, a regisztrált mobilszámodra küldött, minden belépésnél egyedi azonosító kód megadásával tudsz belépni.

Mit tudok csinálni az Ügyfélportálban?

Megnézheted és letöltheted a szerződésedet, megnézheted a szerződésed főbb adatait, az egyenlegedet, a befizetéseidet, valamint adatokat tudsz változtatni.

Nem is regisztráltam az Ügyfélportálba, hogy tudok belépni?

Igazából regisztráltál. A hiteligénylési folyamatunk elején a megadott adatokkal létrehoztuk a Trive igénylési fiókodat. Az Ügyfélportálba a regisztrált telefonszámoddal és az igénylés elején megadott jelszavaddal, majd az ezek megadása után számodra, a regisztrált mobilszámodra küldött, minden belépésnél egyedi azonosító kód megadásával tudsz belépni.

Nem emlékszem a jelszavamra, mit tegyek?

Az Ügyfélportál belépő oldalán kattints az Elfelejtett jelszó linkre. Küldeni fogunk a regisztrált email címedre egy linket, amire kattintva meg kell adnod a regisztrált mobilszámodra közben elküldött egyedi azonosítót, majd megadhatod az új jelszavadat.

Hogyan módosíthatom  a szerződésem?

Hogyan módosíthatom a szerződésem?

Mit kell tennem, ha szeretnék előtörleszteni?

Hívd fel az Ügyfélszolgálatunkat és beszéljétek meg, hogy mennyit szeretnél előtörleszteni és mikor. A kollégáink elmondják, hogy mit kell tenned. Az ügyfélszolgálat elérhetőségét a Kapcsolat menüpontban találod.

Felszámít a bank előtörlesztési díjat?

Nem, az előtörlesztésnek jelenleg nincsen külön díja.

Mi történik a törlesztőrészletemmel, ha a hátralékomnak csak egy részét előtörlesztem?

Ebben az esetben a futamidőd változatlan marad, de a havi törlesztőrészlet mértéke arányosan csökken. Az új törlesztőrészlet nagyságát, az előtörlesztés elszámolását követően, az Ügyfélportálban tudod megnézni.

Az ügyfélportálban lévő adatok szerintem nem helyesek. Mi lehet ennek az oka?

Mivel minden nap, a nap 24 órájában tudod nálunk intézni a pénzügyeidet, így előfordulhat, hogy egyes művelet elszámolása csak másnap – napközben – valósul meg. Ezért kérjük, ha eltérést tapasztalt, várj 24 órát, és ha akkor is úgy gondolod, hogy nem helyesek az adatok, hívd fel az Ügyfélszolgálatunkat.

Nem találtad meg, amit kerestél?

Nézd meg milyen egyéb módokon tudunk neked segíteni

© 2024 Trive Bank Hungary Zrt. Minden jog fenntartva.